Ringeraja.rs je specijalizovani portal, namenjen budućim roditeljima, trudnicama i roditeljima predškolske dece.
Copyright 2008-2025
Danu media d.o.o. Beograd
Dermokozmetički brend La Roche-Posay u saradnji sa Udruženjem dermatovenerologa Srbije organizuje preglede mladeža u cilju prevencije raka kože, koji je u 99 odsto slučajeva izlečiv ako se otkrije na vreme.
Ovaj revolucionarni proizvod, kreiran u saradnji s vodećim svetskim dermatolozima i stručnjacima za hiperpigmentaciju, donosi multi-patentirani Melasyl™, jedinstveni molekul koji redefiniše pristup nezi kože.
Bubuljice i akne problem su sa kojom se ne suočavaju samo mladi, već i oni stariji od 25 godina. Zajedničko za obe grupe jesu uzroci pojava nepravilnosti na koži – hormoni i izloženost stresu, kao i manje poznati mikrokomedoni. Dermokozmetički brend La Roche-Posay za ovaj problem nudi rešenje u vidu Effaclar linije.
Brend La Roche-Posay predstavlja novu, laganiju formulaciju kultnog proizvoda Lipikar Baume AP+M balzama sa prebioticima koji se brzo upija i rashlađuje, a kao i „izvorna“ verzija, momentalno umiruje kožu.
Nakon 10 godina istraživanja i preko 65 sprovedenih studija, La Roche-Posay sa ponosom je lansirao novi ANTHELIOS UVMUNE 400 FLUID SPF50+ koji štiti od najpodmuklijih UV sunčevih zraka iz spektra 380-400 nanometara, pružajući koži lica ultimativnu zaštitu svakog dana.
Bubuljice i akne veoma su česta pojava sa kojom se suočavaju ne samo mladi, već i oni stariji od 25 godina. Ono što obe grupe imaju zajedničko jesu uzroci pojave nepravilnosti na koži – hormoni i izloženost stresu, kao i posledice istog – manjak samopouzdanja. La Roche-Posay nudi Effaclar rutinu koja već u roku od 12 sati pokazuje prve vidljive rezultate u tretmanu bubuljica i akni kako kod tinejdžera, tako i kod odraslih.
U misiji da promeni život nabolje sa što manjim uticajem na životnu sredinu, brend je postavio cilj da do2025. godine poveća udeo reciklirane plastike u ambalaži na 70 odsto, čime ćeuštedeti 10.000 tona primarne plastike. Od prošle godine, ambalaže Lipikar linije u celosti su napravljene odreciklirane sirovine, a ako ih sačuvate i dopunite iz refill pakovanja,napravljenih sa 77 odsto manje plastike, planeta će vam dodatno biti zahvalna.
Pomerajući granice u dermatologiji, brend La Roche-Posay organizovao je globalni DermLive događaj koji okuplja svetske stručnjake i eksperte sa ciljem da prošire ključne poruke i rešenja za niz kožnih oboljenja, koja utiču i na psihičko zdravlje, dok kampanjom #SKINISMORETHANSKIN inspirišu javnost i pozivaju sve koji pate od problema s kožom da se oslobode pritiska i pomognu drugima deleći lično iskustvo.
Moja osetljiva koža je nešto sa čime živim. Ona jeste moja slabost. Ali, sve što je slabo, može da se pretvori u jako. Sve što razara, može da postane materijal od koga se gradi najlepša kuća.
Često se suočavamo sa povredama i oštećenjima kože poput ogrebotina, ujeda insekata, žuljeva, iritacija nakon medicinskih i kozmetčkih tretmana i mnogih drugih. Brend La Roche-Posay nudi rešenje u vidu novog Cicaplast B5 spreja, koji ima snažno dejstvo – obnavlja kožu i ublažava neprijatan osećaj za samo sat vremena.
Бррррр....
пеперутка16
Да ли сте се икада сусрели са нечим непознатим на било који начин, са било чим натприродним нама људима?! Духови, ђаво, шејтане.....